1000 символів ліворуч
  • 33 школа Кировоград официальный сайт
  • sc9999
  • sc9998
  • Комунальний заклад

    Навчально-виховне об'єднання № 33

    "Загальноосвітня школа I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"

  • Комунальний заклад

    Навчально-виховне об'єднання № 33

    "Загальноосвітня школа I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"

  • Комунальний заклад

    Навчально-виховне об'єднання № 33

    "Загальноосвітня школа I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"

Тема: Спорт (Sport)

Мета:  ознайомити з новими лексичними одиницями теми; повторити й активізувати лексику теми; удосконалювати техніку читання; продовжувати формувати комунікативні навички учнів; розвивати ерудицію учнів; тренувати учнів у вживанні граматичного часу ThePresentSimpleTense; виховувати  почуття  взаємодопомоги та прагнення до активного способу життя.

Обладнання: підручники, зошити, словники, дошка, демонстраційні  картки з теми «Спорт», картки для роботи у парах, екран, проектор, ноутбук.

Тип уроку: комбінований

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1 .  Привітання 

T: Good morning, dear pupils! I am very glad to see you again! How are you today? (I am fine. I am not very good…). So, let’s start our lesson.

2.  Повідомлення  теми та мети уроку. Мотивація уроку

T: Today we’ll introduce and practice new vocabulary, develop your reading and communicative skills, develop your skills of giving opinions, practice in using the Present Simple Tense. Before telling you about our topic, please, look at the blackboard and arrange the letters in the right order and you’ll get the topic of our lesson. Good, today we’ll speak about Sport.

3. Уведення в іншомовну атмосферу. Warming up.

Speaking. Розвиток умінь діалогічного мовлення

  1. Бесіда з учнями (T- P1,P2,P3…)

T: Do you like sport?

P: Yes, I do. / No, I don’t.

T: Do you go in for sport?

Ps: Yes, I go in for sport…

T: Is sport important in our life?

Ps: Yes, it is.

T: How does the sport help us in everyday life?

Учні відповідають і разом створюють схему на дошці:

 

 

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Vocabulary. Подання нового лексичного матеріалу та повторення лексики, яку вивчали раніше.

Letsreviewthewordsand learn some new words.

Картки, (Слайди), “Magic Box”

  1. Speaking. Розвиток умінь діалогічного мовлення

Workinpairs. Робота в парах, складання діалогів.

Open your books on p.78 ex.1. Look at the example and do the task

  1. Читання ( Впр.3 с.79)
    1. Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Match the words with the translation:


-         summer sports

-         winter sports

-         frosty

-         sunny

-         the most popular

-         to breathe in

-         the fresh air

-         to enjoy nature

-         to attend

-         to have great popularity

-         літні види спорту

-         зимові види спорту

-         морозний

-         сонячний

-         найбільш популярний

-         дихати

-         свіже повітря

-         насолоджуватися природою

-         відвідувати

-         мати велику популярність


  1. Етап читання.

Учні читають текс по одному реченню.

  1. Post-Reading Activity

а) ex.4, p.79. Учні виконують завдання письмово у зошитах.

б) true / false Учні слухають речення і піднімають відповідний папірець (червоний / зелений)

  1. Фізкультхвилинка.

The teacher makes movements with the children. (вірш на екрані)

  1. Writing. Письмо

Учні отримують завдання на картках та потім разом перевіряють (робочий зошит с.38 впр.1)

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання.

С.р. Ex.,2 р.39 (робочий зошит)

Д.р. +Ex.6 p.80

В.р. +Ex.5 p.79

  1. Підведення підсумків уроку

T: Now tell me, please, what you’ve learned to do at today’s lesson?

Remember that you must to work and to play too and now you’ll have a brake. You’ve worked hard. Your marks are …

Thank you for the lesson.