1000 символів ліворуч

Аналіз Роботи МО за І семестр 2014-2015 н.р.

 

Аналіз роботи МО вчителів математики фізики та інформатики

 За І семестр 2014 – 2015 навчальний рік

Склад методичного об’єднання .

з/п

П.І.Б. вчителя

Стаж роботи

Категорія

Звання

Фах

Які предмети викладає

1.  

Бондар О. В.

34

вища

Старший вчитель

Вчитель математики

математика

2.  

Тиненик І. Б.

16

вища

Старший вчитель

Вчитель математики та фізика

Математика та інформатика

3.  

Бойко Л. П.

43

вища

 

Вчитель математики

математика

4.  

Пустовойт Т. Л.

8

друга

 

Вчитель математики та фізика

Математика, фізика

 

В І-му семестрі 2014 -2015 н. р. члени методичного об’єднання розпочали роботу над реалізацією нової методичної  проблеми МО: «Формування предметних і комунікативних компетенцій, розвиток творчих здібностей особистості на уроках математики, фізики та інформатики шляхом упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання», а сформульовані нові особисті проблеми вчителів в контексті нової загальношкільної проблеми «Формування соціально зрілої, компетентної, творчої особистості шляхом упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання»та проблеми 1-го року: «Технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання – процес спільного конструювання програмної діяльності учня й вчителя.».

Планування роботи МО було проведено на діагностичній основі, таким чином визначено, враховуючи інтереси та запити вчителів, такі завдання:

·    Продовжити  систематичне підвищення наукового рівня викладання з використанням освітніх технологій, що сприятиме розвитку компетенції та творчої активності вчителів, а значить і підвищенню якості освіти учнів.

·    Використання новітніх педагогічних технологій як передумови підвищення активності навчального процесу;

·    Продовження формування професійної компетентності вчителів.

·    Продовжити пошук і впровадження нових і дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими, здібними учнями.

·    Вивчення ППД вчителів міста та інших

·    Удосконалення технології виявлення фактичного рівня знань учнів по предметах;

В ході роботи над цими завданнями проводились засідання МО, робота між засіданнями, самоосвітня робота.

В І-му семестрі  2014-2015 н.р. засідання МО проводились 2 рази. Були підготовлені і обговорені такі питання:

·     Опрацьовували вимоги нового державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти з математики для 6 класу, інформатики 6 класу та інформатики для 3-го класу

·    «Створення умов для педагогічної адаптації учнів 5-го класу» (Бондар О.В.)

·    Моніторингове дослідження якості знань учнів фізико-математичного циклу (Бондар О.В.).

·    Аналіз участі учнів школи в олімпіадах, та шляхи якісної підготовки учнів до міських етапів олімпіад      .

·    «Про підсумки закінчення 2012/2013 н.р. та проведення ДПА, ЗНО з математики

 

Рівень навчальних досягнень в розрізі навчальних дисциплін

учнів 5 – 11 класів за І семестр 2014 – 2015 навчального року

Предмет

Всього оцінено

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

Математика

49

3

6

20

40

19

38

7

 16

Алгебра

102

 10 10  19  19  53  52   20  19

Геометрія

102

 9  9  25  25  45  44  23

22 

Інформатика

151

13

9

56

37

54

36

28

18

Фізика

102

10

10

41

40

38

37

13

13

 

Участь в методичній роботі міських семінарів та творчих груп.

Всі вчителі МО взяли участь у серпневих предметних нарадах

Пустовойт Т.Л. відвідала міські семінари з математики та фізики, а Тиненик І.Б. взяла участь у міському семінарі з інформатики.

Позакласна робота та робота з обдарованими учнями

Проведено І етапи всеукраїнських олімпіад з  математики, фізики.  У шкільній олімпіаді з математики брали участь  учнів 5-10 класів. Переможці  були направлені для участі в міських етапах

Учні нашої школи взяли участь у міських олімпіадах з математики, фізики.

Учні Гудима О.(6 клас) та Поповський І.(7клас) стали призерами міської олімпіади з математики ( ІІІ місце).

 

23 учні нашої школи ( в т ому числі учні початкової школи) взяли участь у Міжнародному конкурсі комп’ютерної грамотності «Бобер» .