1000 символів ліворуч

Аналіз роботи МО за 2014-2015 н. р.

Аналіз роботи МО вчителів математики фізики та інформатики

 За  2014 – 2015 навчальний рік

Склад методичного об’єднання .

з/п

П.І.Б. вчителя

Стаж роботи

Категорія

Звання

Фах

Які предмети викладає

1.  

Бондар О. В.

34

вища

Старший вчитель

Вчитель математики

математика

2.  

Тиненик І. Б.

16

вища

Старший вчитель

Вчитель математики та фізика

Математика та інформатика

3.  

Бойко Л. П.

43

вища

 

Вчитель математики

математика

4.  

Пустовойт Т. Л.

8

друга

 

Вчитель математики та фізика

Математика, фізика

 

В  2014 -2015 н. р. члени методичного об’єднання розпочали роботу над реалізацією нової методичної  проблеми МО: «Формування предметних і комунікативних компетенцій, розвиток творчих здібностей особистості на уроках математики, фізики та інформатики шляхом упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання»,  сформульовані нові особисті проблеми вчителів в контексті нової загальношкільної проблеми «Формування соціально зрілої, компетентної, творчої особистості шляхом упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання»та проблеми 1-го року: «Технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання – процес спільного конструювання програмної діяльності учня й вчителя.».

Планування роботи МО було проведено на діагностичній основі, таким чином визначено, враховуючи інтереси та запити вчителів, такі завдання:

·    Продовжити  систематичне підвищення наукового рівня викладання з використанням освітніх технологій, що сприятиме розвитку компетенції та творчої активності вчителів, а значить і підвищенню якості освіти учнів.

·    Використання новітніх педагогічних технологій як передумови підвищення активності навчального процесу;

·    Продовження формування професійної компетентності вчителів.

·    Продовжити пошук і впровадження нових і дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими, здібними учнями.

·    Вивчення ППД вчителів міста та інших

·    Удосконалення технології виявлення фактичного рівня знань учнів по предметах;

В ході роботи над цими завданнями проводились засідання МО, робота між засіданнями, самоосвітня робота.

В 2014-2015 н.р. на засіданнях МО були підготовлені і обговорені такі питання:

  •      Опрацьовували вимоги нового державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти з математики для 6 класу, інформатики 6 класу та інформатики для 3-го класу
  •     «Створення умов для педагогічної адаптації учнів 5-го класу» (Бондар О.В.)
  •     Моніторингове дослідження якості знань учнів фізико-математичного циклу (Бондар О.В.).
  •     Аналіз участі учнів школи в олімпіадах, та шляхи якісної підготовки учнів до міських етапів олімпіад      .
  •     «Про підсумки закінчення 2013/2014 н.р. та проведення ДПА, ЗНО з математики
  • Методика особистісно-орієнтованого навчання
  • Методи особистісно-орієнтованого навчання
  • Прийоми особистісно-орієнтованого навчання
  • Індивідуальні та групові форми роботи при особистісно-орієнтованому навчанні
  • Основні шляхи формування базових предметних компетенцій з:
    • математики
    • інформатики
    • фізики
  • Підготовка та аналіз проведення предметних тижнів
  • Підвищення рівня зацікавленості учнів, за допомогою цікавих і нестандартних задач - один із способів сприяння формуванню базових предметних компетенцій

 

Бойко Лідія Пилипівна та Пустовойт Тетяна Леонідівна пройшлии чергову педагогічну атестацію за результатами якої Лідія Пилипівна підтвердила вищу кваліфікаційну категорію, а Тетяні Леонідівні встановлено І-шу кваліфікаційну категорію. За атестаційний період педагоги провели по 4 відкритих уроки і 2 позакласних заходи з математики , алгебри та геометрії. Ці відкриті уроки і заходи відвідали члени атестаційної комісї та вчителі закладу. Присутніми було відмічено належний рівень відвіданих заходів.

 

Рівень навчальних досягнень в розрізі навчальних дисциплін

учнів 5 – 11 класів за 2014 – 2015 навчальний рік

Предмет

Всього оцінено

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

К-ть

%

Математика

 46

 4  9  21  46  18  39  3  6

Алгебра

102 

 10  10  19  19  46  45  27  26

Геометрія

102 

 10  10  22  22  42  41  29  27

Інформатика

 148

 22  15  64  43  44 30   18  12

Фізика

 102

 10 10  40  39  38  37  14  14 

 

Участь в методичній роботі обласних, міських семінарів та творчих груп.

Всі вчителі МО взяли участь у серпневих предметних нарадах

Пустовойт Т.Л. відвідала міські семінари з математики та фізики, а Тиненик І.Б. взяла участь у міському семінарі з інформатики.

Тиненик І.Б. стала учасником Інтернет-конференції «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія» зі статтею «Медіакультура та медіаграмотність, як чинники захисту у віртуальному світі».

 

Позакласна робота та робота з обдарованими учнями

Проведено І етапи всеукраїнських олімпіад з  математики, фізики.  У шкільній олімпіаді з математики брали участь  учнів 5-10 класів. Переможці  були направлені для участі в міських етапах

Учні нашої школи взяли участь у міських олімпіадах з математики, фізики.

Учні Гудима О.(6 клас) та Поповський І.(7клас) стали призерами міської олімпіади з математики ( ІІІ місце).

 

23 учні нашої школи ( в т ому числі учні початкової школи) взяли участь у Міжнародному конкурсі комп’ютерної грамотності «Бобер».

Результативність участі:

Результат

Кількість

1

Відмінний

7

2

Добрий

8

3

Учасник

8

 

 20 учнів   школи взяли участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня»

Результат

Кількість

1

Відмінний

0

2

Добрий

1

3

Учасник

19

 

52 учні (з них 10 учнів початкової школи)  взяли участь в міжнародному математичному конкурсі Кенгуру

 

Результат

Кількість

1

Відмінний

 0

2

Добрий

 13

3

Учасник

 39

 

Відповідно до плану роботи закладу, з метою   залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього  математичного кругозору, пробудження в учнів інтересу до математики та інформатики з 9.02.2015 по 13.02.2015 року в закладі проходив Тиждень математики та інформатики.

 

З 20.04.2015 по 24.04.2015 було проведено Тиждень фізики.