1000 символів ліворуч

Рейтингове оцінювання досягнень учнів

З метою підвищення мотивації учнів до навчання, їхньої участі в олімпіадному та науково-дослідницькому русі, в культурно-спортивному житті класу й закладу, громадської активності, запроваджуэться рейтингова система оцінювання, яка складатиметься з 4 компонентів: навчального, науково-дослідницького, творчого, морально-етичного. Рейтинг учнів визначається за вихідною шкалою: за семестр, за рік, за весь період навчання. 

Рейтингове оцінювання досягнень учнів запроваджується з метою визначення індивідуального інтегрованого результату участі учнів у життєдіяльності закладу, стимулювання навчальної та громадської діяльності, сприяння особистісному зростанню через визначення відносного показника прогресу кожної дитини та на основі зворотного зв’язку корекції учнями особистого розвитку, створення умов для більш об’єктивного, адекватного та індивідуально спрямованого педагогічного впливу.

Сумарний показник рейтингу – сума балів, набраних за підсумками чергового етапу, - визначається шляхом додавання балів, отриманих за певний етап (показник рейтингу за цей етап) до сумарного показника.

Організатор та координатор рейтингового оцінювання досягнень учнів – заступник директора з виховної роботи. Виконавці – класні керівники, вчителі-предметники, педагог-організатор, керівники гуртків, вихователі ГПД. Учасники – учні 1-11 класів.

Результат рейтингового оцінювання досягнень визначається як місце (рейтинг) кожного учня серед учнів навчальної паралелі, залежно від сумарного показника рейтингу в порядку його зменшення.

Переможців рейтингового оцінювання досягнень визначають за підсумками навчального року наприкінці другого семестру. В кожному класі визначають переможця рейтингового оцінювання – учня, який має найбільший сумарний показник рейтингу, та учнів, які займають друге та третє місця.

Оголошення результатів рейтингового оцінювання досягнень відбувається на святі останнього дзвоника. Переможців визначають призами, грамотами, заохочувальними подарунками.