1000 символів ліворуч

Бесіда на тему: «МИ ЗА НИХ ВІДПОВІДАЄМО»

Бесіда на тему: «МИ ЗА НИХ ВІДПОВІДАЄМО»

Мета: ознайомити учнів з основними правилами поводження в природі, виховувати бережливе ставлення до неї.

                                                  ХІД БЕСІДИ

         Діти! Минулої зустрічі ми побували у царс­тві чарівної природи, Знаємо, що природу поділяють на живу і неживу, що ми всі - діти природи, що природа потребує постійної уваги, що її по­трібно берегти тощо. Сьогодні ми знову мандру­ватимемо світом чарівної природи і будемо вести розмову на тему «Ми за них відповідаємо». Діти, як ви думаєте, за кого і за що ми можемо відпові­дати в природі? (Відповіді дітей). Правильно, за молодших своїх братиків і сестричок, за тварин, птахів, зірвану квіточку і зламану гілочку. Як саме? Чому?

Ось послухайте!

На подвір’ї гралися діти. Їм було весело і радісно. Сашко, який був вищий ростом за Сергійка, штовхнув його. Сергійко заплакав. Сашко, не звернувши уваги, продовжував гру.

Як ви вважаєте, чи правильно вчинив Сашко? (Відповіді учнів.)

  • Звичайно, ні.
  • Як би вчинили ви? (Відповіді дітей.)
  • Звичайно, що спочатку слід вибачитися, заспокоїти свого меншого товариша. Адже ми знаємо

золоте правило: не ображати молодшого від себе.

Давайте розглянемо таку ситуацію.

Вулицею йшли два хлопчики. Вони жваво про щось розмовляли. Розмова була настільки цікавою, що вони не помітили, як зупинились біля красуні берізки. Її віти «розмовляли» з вітром. Іванкові це не сподобалось. Він узяв і зламав одну гілку.

  • Чи правильно вчинив хлопчик? (Відповіді дітей).
  • Чому?
  • Безумовно, природу нищити не можна.

А зараз я вам розповім про ще один випадок з життя.

3і школи додому повертались діти. Раптом на узбіччі вони побачили пташку. Підійшли ближче. А у неї було зламане крило. Діти взяли пташку, принесли додому,

 перев’язали крило, зігріли, нагодували. Вони доглядали її майже два тижні. Коли пташка видужала, діти відпустили її на волю.

  • Чи правильно вчинили діти? (Відповіді дітей).
  • Як би вчинили ви? (Відповіді дітей.)
  • Молодці. Правильно.

А тепер давайте підсумуємо все те, про що ми сьогодні говорили. (Підбиття підсумків бесіди.)