1000 символів ліворуч

Виховний захід: «Подорож у Країну Казок»

Виховний захід: «Подорож у Країну Казок»

        Мета: продовжувати знайомити дітей з жанрами – народної та авторської  казки; працювати над виразним, правильним читанням казки; закріплювати вміння переказувати казки; продовжувати розвивати зв’язне мовлення, пізнавальні інтереси, мислення, артистичні здібності учнів; розвивати вміння самостійно мислити; виховувати естетичні почуття, позитивне відношення до героїв казки.

                                                                Хід заходу:
      
Ведучий:  « Добрий день, діти!  Я  знаю, що ви любите  читати  і  слухати казки.  Зовсім  маленькими  ви  їх  полюбили.   Казки – наші  великі   вчителі, які  спочатку  виховують, а потім розважають. Вони вчать любити прекрасне, розрізняти добро  і  зло, радіти  за  перемогу інших, брати  приклад з веселих, добрих,   вірних   і   чесних   героїв.   І   сьогодні   ми  проведемо  подорож  по сторінках  улюблених  казок,зустрінемося з казковими героями».
1. Казка-це світ, чарівний та незвичний,
Казка-це диво,сповнене краси.
Поринуть у казку-це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.

2. У казці звірі свою мову мають
Дерева розмовляють, мов живі.
Добро і правда завжди зло долають
Тому і люблять казку діти всі.

3. Хочемо вам розповісти
Що було, де, з ким, коли.
Тому сядьте всі рівненько
Й слухайте всі нас гарненько.
4. Мабуть, знаєте, у світі є країна
Де живуть Мальвіна й Буратіно,
Є країна де мешкають вільно
Принц Лимон та малий Цибулино.
5. Ви про країну читали таку,
Де дівча квіточку мало одну,
А з пелюстків аж 7 побажань
Квітка враз виконала всі без вагань.
6. Наша країна-то є чарівна
Казкарією зветься вона
Казкові герої там дружно живуть
Вони до вас у гості завжди прийдуть.
       Ведучий: «Ця надзвичайна історія трапилась у Казковому королівстві. У тридев’ятому  царстві,  за  високими  горами, за  глибокими  морями є країна, якої немає на жодній мапі світу.
       Одного  разу  до  мене  у  кімнату  з  казкової  країни  залетів  прекрасний метелик   і  розповів  дивовижну  історію.  Діти,  ви  хочете  дізнатись,  що  ж трапилось у Казковому королівстві? Тоді слухайте».
( звучить   пісня   з   кінофільму   ‘’Червона   шапочка’’  і   на   сцену   вибігає підстрибуючи Червона шапочка. Назустріч іде вовк. )
       Вовк: «Червона шапко, куди йдеш?
                     І що ти в кошику несеш?»
       Ч.ш:  «Іду я в гості до бабусі,
                   А звуть її усі Маруся,
                   Несу я їй пиріг із маком,
                   Варенички із сирним смаком. А ти?»
       Вовк: «А я щавель у лісі збираю,
                    Тебе давно я виглядаю,
                    Зелений борщ скоро зварю,
                   Як хочеш і тебе я пригощу.»
       Ч.ш: «Ой, хитрий Вовче, ти б мовчав
                    І говорив би те, що знав.
                   Невже не знаю, що вовки
                   Борщ не їдять. Тож не бреши!»
       Вовк: «Гаразд, дивись, куди прийшли?
                    І повно чомусь дітей навкруги?»
       Ч.ш:. «Та ми у школу завітали.
                    Цікаві загадки приготували:
__ Скільки у кози було козенят ?
__ Що посадив дід, а вона виросла велика?
__ Як звати дівчинку, яка виросла з квітки?
__ Що спекла бабуся, а він втік від неї?
__ Що загубив дід у лісі?
__ Як звали поросят, які перемогли вовка?»
       Ч.ш. та Вовк: «Молодці, до зустрічі на сторінках казки!»
       (Звучить мелодія вальсу.)
       Ведучий: « Що за казка, друже, мій,
                           Незнайомка живе в ній,
                           Ти впізнаєш вмить її,
                           Одяг весь у попелі,
                           Мачуха все свариться,
                           Сестри насміхаються.
                           Що це за казка?»
       Попелюшка: « Плакати мені не личить,
                                  Просто засмутилась я,
                                  Що згубила черевичок
                                  На балу у короля.
       Але я не буду сумувати,  бо  у  моєї  казки  щасливий   кінець.  Я  мріяла побувати на балу, мріяла про принца. Мої мрії  здійснилися.

       (Крокуючи, з булавою на плечі, на сцені з ‘являється Котигорошко.)
       Котигорошко : «Дорогі дівчата, дорогі хлоп’ ята!
                                     Я так спішив до вас на свято!
                                     Але із змієм я зустрівся –
                                     Ото ж-бо трошки запізнився!
                                     Малята, вибачте мені, будь ласка!»
       Ведучий: « Давайте  вибачимо  Котигорошка  за  спізнення.  Він   переміг Змія-Горинича . Отже він сильний та мужній!»
       Котигорошко : «Тільки  що  зі  змієм  бився! Я  захищаю  усіх!  Кого тут
ображають?  Я бачу  ви  вже тут довго сидите. Давайте зробимо зарядку, щоб набратися сили. 
Дівчатка, допоможіть мені! Повторюйте рухи за мною:
У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ним усі звірятка,

Вирушали на зарядку.

Похитали головою,

Раз притупили ногою,

Руки вгору піднесли,

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо.

Та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз,

Раз присіли, піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали.

Ох і спритні ви малята! А мені вже час іти.
       До  побачення,  діти!  Я повернусь  до  вас, перевірю,  як  ви  займаєтесь спортом. Нам потрібні сильні, мужні козаки!»
       Ведучий: «Зараз я хочу запропонувати вам пограти в таку гру, де я буду зачитувати уривки з українських народних казок, а ви повинні вказати назву казки та головних героїв цієї казки:

  1.   Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка та зайчик-побігайчик. А ти хто? (Рукавичка)
  2. Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісні заспіваю. (Колобок)
  3. Гей, Круть, гей, Верть! Я борошна приніс. (Півник і двоє мишенят)
  4. …За три копи куплена,

       Півбока луплена!

       Тупу-тупу ногами,

        Сколю тебе рогами,…(Коза-дереза)

  1.   Приходь же, лисичко, тепер до мене в гості.

    А прийду, журавлику, прийду, лебедику! (Лисиця та журавель)

  1.   …Приплинь, приплинь до бережка!

        Дам я тобі їсти й пити!... (Телесик)

  1.   Ну, з цією булавою можна шукати братів та сестру. Печіть, мамо,  буханці та сушіть сухарці,    піду.(Котигорошко)
  2.   Приходиться найменшому стріляти. … як стрельне – загула стріла ні високо ні низько – вище хат, та й упала ні далеко ні близько – коло села в болоті. (Царівна-жаба)
  3.   Тягнуть –  потягнуть, витягнуть не можуть… (Ріпка)
  4. Коли ти солом’яний, смолою засмолений, то дай мені смоли обідраний бік залатати! (Солом’яний бичок)
           Ведучий: «В’ ється річка невеличка,
                              Й хлопчик у човні сидить,
                              З берега матуся кличе,
                              Щоб обідом пригостить,
                              І вгадать цього героя –
                              Справа зовсім не складна,
                              Казка ця усім відома,
                              Про…(
    Телесика ) вона.»
           Івасик – Телесик: «Казку добре ви читали,
                                             Що так швидко відгадали.
                                             Не піддався я бабусі,
                                             Цій старій і злій Ягусі,
                                             Кожен з вас те певно знає,
                                             Що добро перемагає.
           Я приніс для вас чарівну торбинку.  У ній  лежать речі  з  різних  казок. Відгадайте, з яких казок ці речі?»
    --- яйце ( Курочка ряба )
    ----рукавичка ( Рукавичка )
    ----ключик ( Пригоди Буратіно )
    ----кошик ( Червона шапочка )
    ----глечик з тоненькою шийкою (Лисиця і Журавель )
    ----троянда (Снігова королева )
    ----колосок (Півник і мишенята )
    (Виходять всі герої.)
           Попелюшка: « Настав  час  повернутися  нам  у  казки.  А  ввечері,  коли будете лягати спати, ми обов’ язково зустрінемось».
           Телесик: « Діти, читайте казки і ви станете розумнішими  і добрішими».
           Казкові герої співають пісню:  ‘’Мої казки ‘’ муз. Лесі  Соболевської , сл. Наталії Рудої :

                                  1
Ось книжечка маленька, в ній - схованка чудес.
Там виріс біб великий аж до самих небес.
Рій казочок веселий живе на сторінках.
Я скарб такий чудовий тримаю у руках.
                     П р и с п і в (двічі):
Казки мої улюблені, улюблені казки.
Хоч їх напам'ять знаю, читаю залюбки.
Казки мої улюблені, улюблені казки.
Хоч їх напам'ять знаю, читаю залюбки.
                                  2
Ось їде Попелюшка в кареті з гарбуза
І роги наставляє Коза їй Дереза.
Юнак Котигорошко врятує цілий світ,
Царівна-несміяна усіх нас розсмішить.
                     П р и с п і в (двічі).
                                  3
Ось море синє-синє, там - рибка золота
І біла скатертина чарівна, непроста.
Тікає від бабусі маленький Колобок.
І щось мовчать звірята - напевно, близько вовк.
                      П р и с п і в (двічі).


       Ведучий:  «Закінчилася   наша   пригода  у   Казковому  королівстві.   Ми дякуємо  героям, які  завітали до нас. Дякуємо  всім  діткам, які впорались  із завданням.  Дуже  приємно,  що  ви  знаєте  казки  і  я  впевнена, що надалі ви будете гарними читачами.»