1000 символів ліворуч

Бібліотечний урок- свято "А ми любимо читати!" 1 клас

FB IMG 1494788740919FB IMG 1494788800411FB IMG 1494788787055 FB IMG 1494788780428

FB IMG 1494788757640 FB IMG 1494788746724 

Тема Бібліотечний урок-свято «А ми любимо читати»

Мета повторити букви української абетки, вдосконалювати навички читання, розвивати інтерес  до колективної роботи, виховувати товариськість, вміння працювати в команді, розширювати кругозір

Хід уроку

  1. Вступне слово вчителя

Доброго дня шановні діти, гості. Раді вітати вас в 1 класі на бібліотечному уроці-святі під назвою «А ми любимо читати»

2.Сценка «У крамниці»

Діти, а ви любите ходити до крамниці?

А які бувають крамниці?

А от наша киця помандрувала сьогодні до книгарні. Що продають в такому магазині?

Діти, зараз ми влаштуємо активне читання. Це коли треба не лише читати виразно, правильно швидко, а ще й уявляти те, що відбувається у вірші. А ще грати різноманітні ролі. В даному випадку ми почуємо і побачимо  і читання вголос, і читання напам’ять, і інсценізацію. Діти, а чи можливо активно слухати?( Так, це уявляти те, що відбувається, інколи аплодувати, інколи додавати свої слова.Ну що , розпочнемо.

Діти інсценують вірш Л.Шостак "Киця-мандрівниця"

 

-         Діти, кошенята вчать літери. А ви пам’ятаєте букви українського алфавіту?

-         Зараз ми це перевіримо . Кожен з вас отримав конверт, а хтось навіть два з однією літерою. А в конверті слова. Деякі з них починаються з літери, написаної на конверті. Треба відібрати і прочитати ці слова. А зайві слова не читати . Відкривайте конверти. Підготуйтесь до відповіді.

 

Дидактична гра «Назви слова, які починаються з літери…

А автобус 

Б  бабуся , бджола

В виразно, вірші

Г гумка

Г ґудзик

Д джміль, дзиґа  дзьоб дідусь допитливий

Е електрика

Є єнот єхидна Євген

Ж жук

З заєць загадка зозуля

И 

І  іграшки ім’я

Ї їжак

Й йорж

К Київ комп’ютер кукурудза Кропивницький

Л лелека лінійка лялька

М мама

Н  новúй

О óлень олівéць

П папíр парасóлька пóдруга

Р радісний

С сова сонце

Т телефон

У Україна український

Ф фантазерка

Х хліб

Ц цукерка цукор

Ч  читання

Ш шипшина

Щ щастя

Ь 

Ю юнак

Я яблуко

-Ми з Олегом готові розповісти вам кінець історії з кицею. А ви готові активно слухати?

 

_Діти , а чи пам’ятаєте ви, як ви вчилися читати. Адже промайнув уже майже цілий навчальний рік. Яким він був для вас, цей рік?

За цей рік не тільки ви трудилися, а ще й ваші батьки. Саме вони точили вам олівці, обгортали зошити, раділи вашим успіхам. А ще я спільно з вашими батьками в спеціальній програмі, яка називається «Classroom» створили спільну презентацію про ваше першокласне життя. І зараз ми маємо змогу її переглянути.

Презентація «Першокласне життя 1 класу»

Пісня «А ми любимо читати»

I     ведуча.

У Скворцова Гриші книги найбрудніші,

Всі вони патлаті, порвані, горбаті

Ну, немає в них лиця. Без початку, без кінця

Палітурки, як ганчірки, ті книжки ридають гірко.

II   ведуча.

Бився Гриша з хлопчаками,

Він розмахував книжками,

Дав Мишку по голові

Замість книжки стало дві.

V   ведуча.

А в граматиці пом'ятій

На сторінці тридцять п'ятій

Виріс раптом сажотрус.

VI  ведуча.

В географії Скворцова

Намальована Корова

І написано: «Сія Географія моя.

Хто цю книжку візьме стиха, той зазнає горя й лиха».

 (Хлопчик читає книгу, кидає її у куток та за­синає).

 

І книжка. Ой, ой, як боляче! У мене вся палітурка облетіла! От цей Гриша!

       ІІ книжка. А з мене він листочки повиривав, бутерброди загортав!

        ІІІ книжка. А на мене наступив брудним черевиком, он бачите, слід так і залишився.

        ІV книжка. А на мене склянку з варенням перевернув, всі сторінки злипаються.

       V        книжка. А мене всю пом'яв.

      I  книжка. Як погано нам живеться! Що ж ми будемо робити?

        II        книжка. Я придумала! Давайте ми йому повідриваємо ніс, вуха, повидираємо волосся, вимажемо обличчя варенням, та втечемо у бібліотеку.

Всі. Давайте утечемо у бібліотеку!

(Підходять до хлопчика та щипають його).

Хлопчик. Ой! Мамо! Мамо! Рятуй!

Мама. Що трапилось, синку?

Хлопчик. Книжки тікають! Держи їх!

Мама. Та ні, ось вони валяються у кутку.

(Хлопчик збираючи книжки).

Книжечки мої, пробачте мене. Тебе я підклею, з тебе витру ці брудні плями. Я буду з вами дуже добре поводитись, тільки не тікайте від мене.

Мама. Діти, а ви знаєте, як треба поводитись з книжками?

(Діти відповідають:

-Не можна читати під час їжі.

-Не читай у ліжку.

-Не читай під час руху

-Якщо книга порвалась обов'язково її підклей.)…

Вчитель. Так, молодці. Книжки не можна рвати, малювати, брати брудними руками, загинати сторінки, закладати ручками або олівцями, битися ними, кидати їх.

Діти, спілкуючись із вами, я побачила, що ви можете стати активними читачами бібліотеки НВО № 33 і тому сьогодні у нас присутня бібліотекар нашої школи Степанова Юлія Володимирівна. Вона теж приготувала для вас завдання, щоб перевірити чи знаєте ви правила користування книгою. Їй слово.

Бібліотекар

 Пограти хочеться мені в веселу гру

У так чи ні

Чи рвати книги можна?

Під ковдрою читати?

Ходити до бібліотеки?

І вчасно книги повертати?

Користуватися закладкою?

Варення їсти над книжками?

Читати з брудними руками?

Кидати книжку на підлогу?

А роздивлятись ілюстрації?

Читати книгу кожен день?

Всі букви знати й пам’ятати?

Книга знань дає багато

Буквар – єдина книга на Землі

Книжок цікавих є багато

Читати нудно

Я радий, що навчивсь читати!!!

Бібліотекар. Ось, діти, ви і стали читачами нашої шкільної бібліотеки. Я вручаю кожному медаль справжнього читача. (вручаємо пам’ятки та емблеми)

Закінчилося свято, але не закінчується зустріч із книгою. Ми багато говорили про неї, про вірну подругу. Книга - ваш товариш, порадник, джерело багатьох добрих думок, почуттів, знань. Інколи важко сказати, яку книгу і за що любиш більше. Читайте, хай не буде жодного дня, коли б ви не прочитали хоч однієї сторінки з нової книги. Читайте і бережіть книги.

Ви прийняті у читачі бібліотеки найкращої школи № 33 тож любіть нашу школу, підвищуйте шкільний рейтинг вашими глибокими знаннями.