1000 символів ліворуч

Аналіз роботи методичного об'єднання вихователів груп продовженого дня за перший семестр 2012-2013

Досвід роботи методичного об'єднання вихователів груп продовженого дня   за перший семестр 2012-2013 навчального року.
В методичне об'єднання вихователів груп продовженого дня входить чотири педагогічних працівника.
Методичну роботу побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, глибокому вивченні та аналізі результативності навчально-виховного процесу і рівня вихованості учнів, професійної підготовки вихователів.
На засіданнях методичного об'єднання своєчасно обговорювалися і затверджувалися складені вихователями тексти виховних бесід і моделей запланованих заходів.
Члени методичного об'єднання впроваджували в свою роботу нову методику навчання і виховання.
Так,зокрема, були проведені наступні відкриті виховні заходи:
Лихошерстова І .А.:     " Чому іде дощ ?"
Діти тут були учасниками практичних дослідів і побачили як в скляній колбі під час кип'ятіння води виділявся пар, піднімався вгору і на холодній поверхні перетворювався в крапельки води, які потім падали вниз у вигляді дощу.
Учні ділилися при цьому власним досвідом.
Вихователь використовувала підчас розгляду даної теми також інноваційні комп'ютерні технології.
Захід був проведений на високому рівні з дотриманням всіх вимог до сучасного виховного заходу, навіть на вихованні безпеки життєдіяльності учнів.
 
Богдан І.О. разом з класоводом провела важливу для виховання бесіду : " У світі чарівної казки " .
При цьому діти більш глибоко усвідомили такі людські чесноти як добро, ввічливість, доброзичливість, взаєморозуміння, чемне ставлення один до одного, до своїх близьких, людей похилого віку, повагу до людей старшого покоління.
Все пройшло цікаво в ігровій формі.
Гончарова М.П.: активну участь вихователі груп продовженого дня беруть у загально-шкільній системі виховання, а саме в колективних творчих справах на теми:
" Молодь за здоровий спосіб життя " " Майстерня Дідуся Мороза " " Осінній калейдоскоп ". Кожен вихователь працює над обраною проблемою:
Гончарова М.П.:
" Виховання моральних цінностей дитини та способи їх формування " Лихошерстова І.А.
" Розвиток творчих здібностей молодших школярів під час проведення самопідготовки в групі продовженого дня "