1000 символів ліворуч

Створення власного мультиплікаційного героя

Тема: Створення власного мультиплікаційного героя.
Мета: вчити учнів передавати в малюнках образ героїв мультфільмів, їх характер, звички, настрій через міміку та підбір кольорів, закріплювати технічні вміння у роботі з фломастерами, олівцями, пластиліном,
розвивати дрібну моторику рук, фантазію, образне мислення,відчуття композиції,
виховувати акуратність, уважність, інтерес до мультиплікації.
Обладнання: альбоми, олівці, фломастери, пластилін, набори геометричних фігур, зразки дитячих робіт.

                                                 Хід заняття
І. Організація учнів до уроку.
ІІ. Вступна бесіда.
Діти, для того, щоб дізнатись, яка тема нашого заняття, пропоную відгадати загадки.

Втік із мультика дивак.
Як це трапилося, як?
Дуже просто, наче птах,
Полетів собі на дах.
(Карлсон)
Він дружок звірятам, дітям,
Він живий, як я і ти,
Та таких на білім світі
Нам ніде більш не знайти.
Це тому, що він не пташка,
Не лисиця, не комашка,
Не котисько, не щеня,
Не бабак, не вовченя.
Він знімається в кіно
І відомий всім давно.
Упізнать його неважко,
Адже зветься...
(Чебурашка)
Допоможе завжди вам,
І птахам, і дітлахам.
Він під деревом сидить,
Добрий лікар...
(Айболить)

Якось у школу із книжкою
Прямував дерев'яний хлопчисько
І потрапив якось сам
В полотняний балаган.
Як називається ця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
От підказка, друзі, вам:
Його дівчинка Мальвіна
Називала...
(Буратіно)
Він веселий і не злобний,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш — П'ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо, ...
(Вінні Пух)

Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
(Попелюшка)