1000 символів ліворуч

Година милування природою "Сніговий балет"

Година милування природою «СНІГОВИЙ БАЛЕТ» Мета: у ході спостережень виявляти характерні ознаки зими у природі; виховувати бережливе ставлення до зимових жителів парку. Обладнання: годівнички, зернята для птахів. Місце проведення:  парк.

ХІД ЕКСКУРСІЇ

I. Організація класу — Сьогодні у нас незвичайний урок. У цей зимовий ранок ми помандруємо в гості до парку.

II. Проведення попереднього інструктажу.

III. Організований перехід у парк.

IV. Година милування природою 1. Відгадування загадки. Чудо-сани налетіли, Скакуни в тих санях білі. В санях тих сидить цариця — Білокоса, білолиця. Рукавом махає, Сріблом все вкриває. Хто це?(Зима) — Так, це красуня зима. Ми вирушаємо у дорогу на чудо-санках. А щоб не змерзнути в дорозі, ми за¬співаємо пісеньку «Вже летить пухнастий сніг». 2. Спостереження за птахами взимку Вірно людям я служу, їм дерева стережу. Стук та стук — не раз, не два, Аж гуде вже голова. Кинув я б, не стукотів, Коли б їсти не хотів. (Дятел) — Важко живеться птахам узимку, тож давайте їх нагодуємо. Розвішування годівничок та годівля птахів. Фізкультхвилинка Зимно зайчику стоять, Треба трішки пострибать. Скік-скік, скік-скік, Повернись на лівий бік. Скік-скік, скік-скік, Повернись на правий бік. 3. Спостереження за звірами взимку — Хто це під кущиком сидить? Зайчик зіщулився в кущах, Бо напав на нього страх. Сухий лист десь шелестить, • Зайчик зиркне, затремтить. Навкруги все стало білим, Шубка зайчика ще сіра. — Отже, діти, зайчик хоче, щоб ми допомогли йому перебороти страх. Допоможемо? Але для цьо¬го вам потрібно дібрати такі слова, щоб розвеселити зайчика.

V. Підсумок зимових спостережень .

VI. Організований перехід до класу