1000 символів ліворуч

Виховний захід "Подорож у країну казок"

Виховний захід: «Подорож у Країну Казок» Мета: продовжувати знайомити дітей з жанрами – народної та авторської казки; працювати над виразним, правильним читанням казки; закріплювати вміння переказувати казки; продовжувати розвивати зв’язне мовлення, пізнавальні інтереси, мислення, артистичні здібності учнів; розвивати вміння самостійно мислити; виховувати естетичні почуття, позитивне відношення до героїв казки. Хід заходу: Ведучий: « Добрий день, діти! Я знаю, що ви любите читати і слухати казки. Зовсім маленькими ви їх полюбили. Казки – наші великі вчителі, які спочатку виховують, а потім розважають. Вони вчать любити прекрасне, розрізняти добро і зло, радіти за перемогу інших, брати приклад з веселих, добрих, вірних і чесних героїв. І сьогодні ми проведемо подорож по сторінках улюблених казок,зустрінемося з казковими героями». 1. Казка-це світ, чарівний та незвичний, Казка-це диво,сповнене краси. Поринуть у казку-це ж бо так цікаво, Це справді свято, радість для душі. 2. У казці звірі свою мову мають Дерева розмовляють, мов живі. Добро і правда завжди зло долають Тому і люблять казку діти всі. 3. Хочемо вам розповісти Що було, де, з ким, коли. Тому сядьте всі рівненько Й слухайте всі нас гарненько. 4. Мабуть, знаєте, у світі є країна Де живуть Мальвіна й Буратіно, Є країна де мешкають вільно Принц Лимон та малий Цибулино. 5. Ви про країну читали таку, Де дівча квіточку мало одну, А з пелюстків аж 7 побажань Квітка враз виконала всі без вагань. 6. Наша країна-то є чарівна Казкарією зветься вона Казкові герої там дружно живуть Вони до вас у гості завжди прийдуть. Ведучий: «Ця надзвичайна історія трапилась у Казковому королівстві. У тридев’ятому царстві, за високими горами, за глибокими морями є країна, якої немає на жодній мапі світу. Одного разу до мене у кімнату з казкової країни залетів прекрасний метелик і розповів дивовижну історію. Діти, ви хочете дізнатись, що ж трапилось у Казковому королівстві? Тоді слухайте». ( звучить пісня з кінофільму ‘’Червона шапочка’’ і на сцену вибігає підстрибуючи Червона шапочка. Назустріч іде вовк. ) Вовк: «Червона шапко, куди йдеш? І що ти в кошику несеш?» Ч.ш: «Іду я в гості до бабусі, А звуть її усі Маруся, Несу я їй пиріг із маком, Варенички із сирним смаком. А ти?» Вовк: «А я щавель у лісі збираю, Тебе давно я виглядаю, Зелений борщ скоро зварю, Як хочеш і тебе я пригощу.» Ч.ш: «Ой, хитрий Вовче, ти б мовчав І говорив би те, що знав. Невже не знаю, що вовки Борщ не їдять. Тож не бреши!» Вовк: «Гаразд, дивись, куди прийшли? І повно чомусь дітей навкруги?» Ч.ш:. «Та ми у школу завітали. Цікаві загадки приготували: __ Скільки у кози було козенят ? __ Що посадив дід, а вона виросла велика? __ Як звати дівчинку, яка виросла з квітки? __ Що спекла бабуся, а він втік від неї? __ Що загубив дід у лісі? __ Як звали поросят, які перемогли вовка?» Ч.ш. та Вовк: «Молодці, до зустрічі на сторінках казки!» (Звучить мелодія вальсу.) Ведучий: « Що за казка, друже, мій, Незнайомка живе в ній, Ти впізнаєш вмить її, Одяг весь у попелі, Мачуха все свариться, Сестри насміхаються. Що це за казка?» Попелюшка: « Плакати мені не личить, Просто засмутилась я, Що згубила черевичок На балу у короля. Але я не буду сумувати, бо у моєї казки щасливий кінець. Я мріяла побувати на балу, мріяла про принца. Мої мрії здійснилися. Давайте разом зі мною станцюємо танок». (Танок) (Крокуючи, з булавою на плечі, на сцені з ‘являється Котигорошко.) Котигорошко : «Дорогі дівчата, дорогі хлоп’ ята! Я так спішив до вас на свято! Але із змієм я зустрівся – Ото ж-бо трошки запізнився! Малята, вибачте мені, будь ласка!» Ведучий: « Давайте вибачимо Котигорошка за спізнення. Він переміг Змія-Горинича . Отже він сильний та мужній!» Котигорошко : «Тільки що зі змієм бився! Я захищаю усіх! Кого тут ображають? Я бачу ви вже тут довго сидите. Давайте зробимо зарядку, щоб набратися сили. Повторюйте рухи за мною: Руки в сторони розвели, Підняли їх до гори, Кулачками покружили, Ручки знову опустили. Опустили і тихенько сіли. Хай рівненькі будуть спини. Головою покрутили, Вліво-вправо. Молодці! Ох і спритні ви малята! А мені вже час іти. До побачення, діти! Я повернусь до вас, перевірю, як ви займаєтесь спортом. Нам потрібні сильні, мужні козаки!» Ведучий: «Зараз я хочу запропонувати вам пограти в таку гру, де я буду зачитувати уривки з українських народних казок, а ви повинні вказати назву казки та головних героїв цієї казки: 1. – Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка та зайчик-побігайчик. А ти хто? (Рукавичка) 2. – Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісні заспіваю. (Колобок) 3. – Гей, Круть, гей, Верть! Я борошна приніс. (Півник і двоє мишенят) 4. – …За три копи куплена, Півбока луплена! Тупу-тупу ногами, Сколю тебе рогами,…(Коза-дереза) 5. – Приходь же, лисичко, тепер до мене в гості. А прийду, журавлику, прийду, лебедику! (Лисиця та журавель) 6. – …Приплинь, приплинь до бережка! Дам я тобі їсти й пити!... (Телесик) 7. – Ну, з цією булавою можна шукати братів та сестру. Печіть, мамо, буханці та сушіть сухарці, – піду.(Котигорошко) 8. – Приходиться найменшому стріляти. – … як стрельне – загула стріла ні високо ні низько – вище хат, та й упала ні далеко ні близько – коло села в болоті. (Царівна-жаба) 9. – Тягнуть – потягнуть, витягнуть не можуть… (Ріпка) 10. – Коли ти солом’яний, смолою засмолений, то дай мені смоли обідраний бік залатати! (Солом’яний бичок) Ведучий: «В’ ється річка невеличка, Й хлопчик у човні сидить, З берега матуся кличе, Щоб обідом пригостить, І вгадать цього героя – Справа зовсім не складна, Казка ця усім відома, Про…( Телесика ) вона.» Івасик – Телесик: «Казку добре ви читали, Що так швидко відгадали. Не піддався я бабусі, Цій старій і злій Ягусі, Кожен з вас те певно знає, Що добро перемагає. Я приніс для вас чарівну торбинку. У ній лежать речі з різних казок. Відгадайте, з яких казок ці речі?» --- яйце ( Курочка ряба ) ----рукавичка ( Рукавичка ) ----ключик ( Пригоди Буратіно ) ----кошик ( Червона шапочка ) ----глечик з тоненькою шийкою (Лисиця і Журавель ) ----троянда (Снігова королева ) ----колосок (Півник і мишенята ) Ведучий: А тепер зверніть, будь ласка, свою увагу на екран. Там вам будуть показані малюнки, а ви повинні відгадати з якої вони казки та назвати головних героїв цих казок. (Виходять всі герої.) Попелюшка: « Настав час повернутися нам у казки. А ввечері, коли будете лягати спати, ми обов’ язково зустрінемось». Телесик: « Діти, читайте казки і ви станете розумнішими і добрішими». Казкові герої співають пісню: ‘’Мої казки ‘’ муз. Лесі Соболевської , сл. Наталії Рудої : 1 Ось книжечка маленька, в ній - схованка чудес. Там виріс біб великий аж до самих небес. Рій казочок веселий живе на сторінках. Я скарб такий чудовий тримаю у руках. П р и с п і в (двічі): Казки мої улюблені, улюблені казки. Хоч їх напам'ять знаю, читаю залюбки. Казки мої улюблені, улюблені казки. Хоч їх напам'ять знаю, читаю залюбки. 2 Ось їде Попелюшка в кареті з гарбуза І роги наставляє Коза їй Дереза. Юнак Котигорошко врятує цілий світ, Царівна-несміяна усіх нас розсмішить. П р и с п і в (двічі). 3 Ось море синє-синє, там - рибка золота І біла скатертина чарівна, непроста. Тікає від бабусі маленький Колобок. І щось мовчать звірята - напевно, близько вовк. П р и с п і в (двічі). Ведучий: «Закінчилася наша пригода у Казковому королівстві. Ми дякуємо героям, які завітали до нас. Дякуємо всім діткам, які впорались із завданням. Дуже приємно, що ви знаєте казки і я впевнена, що надалі ви будете гарними читачами.»