1000 символів ліворуч

Акцію продовжуємо!

Про еколого-економічного проект «Сміття – це гроші»

http://rk.kr.ua/u-shkoli-33-vzhe-dva-roki-sortujut-smittja-na-virucheni-koshti-postavili-novi-dveri-ta-oblashtovujut-wi-fi-video

Проблема поводження з відходами  є одним з найважливіших  викликів сьогодення.  Сукупність  екологічних, економічних і соціальних  чинників  мають прямий  вплив на  порушення природного балансу. Зростання якості життя, що є позитивним чинником, приводить до все зростаючої кількості відходів.  Неправильне поводження з ними є причиною численних екологічних проблем, які негативно впливають на здоров’я людей.

З кожним роком у світі скорочуються запаси природних ресурсів, а у складі відходів  міститься велика частина ресурсно-цінної сировини, яку просто необхідно максимально раціонально використовувати. Як бачите, все дуже взаємопов’язано.

Адміністрація нашого закладу в 2015 році прийняла свідоме рішення соціального характеру -   розпочати ще один вид виховної діяльності, а саме навчити дітей раціональному поводженню з відходами. Ця справа має робитися із почуттям відповідальності

Внесок такої діяльності нашого колективу дітей та дорослих у збереження довкілля неабиякий. Екологічна освіта, поінформованість щодо ризиків і загроз внаслідок неправильного поводження з відходами є найважливішою умовою покращення стану довкілля. Ми свідомо працюємо в цьому напрямку, залучаючи до участі батьків учнів, жителів мікрорайону закладу. І знаєте, цікаво, що дітей стан довкілля цікавить більше, ніж дорослих.

 

https://www.youtube.com/watch?v=EhfBMyBr7LE

Наш еколого-економічний проект«Сміття – це гроші» ми розпочали в квітні 2015 року.

Мета проекту: формування в учнівської молоді екологічної свідомості; прищеплення навичок раціонального та економічного використання вторинних ресурсів.

 

Головні завдання, які ми ставили перед собою:
1. Виховання екологічної свідомості та культури школярів.
2. Засвоєння учнями знань щодо стану довкілля, органічної єдності людини і природи, заходів із збереження екосистем.
3. Виховання патріотичних почуттів, любові до рідного краю як складових екологічної освіти для сталого розвитку.
4. Прищеплення навичок розумного ресурсоспоживання, раціонального використання предметів споживання, зменшення марних витрат сировини.
5. Залучення та навчання учнів щодо економічного використання вторинних ресурсів.
6. Прищеплення навичок господарської діяльності.

 

Очікуванні результати:
1. Покращення рівня екологічної свідомості, культури учнів.
2. Удосконалення навичок господарської діяльності: «господарюючі в школі – допомагаю природі».
3. Набуття нових економічних знань по переробці вторинної сировини
4. Допомога закладу у встановлення нових вхідних дверей (здаючи вторинну сировину у відповідні організації).

 

В ході впровадження проекту ми встановили в кожному класі по три сміттєвих корзини з надписами «Папір», «Пластик», «Різне сміття».  На господарчому подвір'ї з такою самою маркеровкою встановили три великих контейнери. Серед учнів, батьків і працівників закладу провели інформаційно-розяснювальну роботу із правил сортування сміття від відходів спожитих продуктів життєдіяльності, відповідно до маркування. А потім залишалось лише здавати зібрану сировину до відповідних організацій. Перші зібрані кошти ми витратили на ремонт і встановлення нових вхідних дверей. Тепер це стало правилом для всіх учасників навчально-виховного процесу – сортувати сміття. Ми робимо добру правильну справу, виховуючи заощадливих, бережливих господарів до свого власного життя та оточуючого середовища.