1000 символів ліворуч
  • Класична гімназія Кропивницької міської ради
  • sc9999
  • sc9998
  • Комунальний заклад

    "Класична гімназія

    Кропивницької міської ради"

  • Комунальний заклад

    "Класична гімназія

    Кропивницької міської ради"

  • Комунальний заклад

    "Класична гімназія

    Кропивницької міської ради"

7,13. Аналіз роботи циклового МО вчителів-словесників

Аналіз роботи  циклового МО вчителів-словесників  за 2012-2013 н.р.

Пошук і впровадження нових і дієвихформ роботи з обдарованими, талановитими, здібними учнями – став пріоритетомцього навчального року.

На засіданнях МО були розглянуті питання: «Нові освітні технології» (Іванюк І. О., Крупченко М.В. ), «Впровадження ІКТ на уроках мови та літератури. Практичні настанови» (Колосова С. О., Іванюк І. О. ), «Формироботи з обдарованими учнями» ( Мельниченко Н. С., Федоренко О. М. ).

Особлива увага зверталася на атмосферний фон уроку,тому було прийняте рішення про оформлення та упорядкування кабінету української мови та літератури. Шкільний проект «Кабінет» дав змогу залучити до роботи нелише вчителів української мови та літератури, а й учнів, що працювали надстворенням художніх композицій ( Заплаткін Д., Дудник К. ), оформленням кутків« До джерел духовності», «Дохристиянська доба Русі», «Християнська доба Київської Русі», «Козацька доба».

Словесники активно представиликафедру на шкільній конференції «Формування позитивного іміджу сучасного закладу», популяризували заклад через проект « Учитель number one» (Котляренко Н.М.), дослідили сторінки трагічного життя І. Микитенка, створили буклет та прийнялиучасть у святкуванні річниці письменника.

Кафедрою була проведена система роботи, що сприяла б підвищенню рівня навчальних компетентностей учнів з предметів:українська мова та іноземні (англійська, російська), українська та світовалітература. Результати роботи зобдарованими дітьми такі:

1 місце. Міський етап Міжнародного конкурсу учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням, Тимофієнко О., 9–Б кл. (КотляренкоН. М.).

2 місце. Міський конкурс художнього слова таакторської майстерності «Театральна молодь креативного міста», Назаренко Є.,Тарасенко Б., 6 кл. (Колосова С. О.).

3 місце. Міський конкурс «Відгук на сучасну дитячу прозу», Беркова І., 5 кл. Крупченко М. В. ); міський конкурс польської поезії, Назаренко Є., 6 кл. Колосова С. О. ); міський конкурс художнього слова та акторськоїмайстерності «Театральна молодь креативного міста», Біліченко А., 6 кл. (Колосова С. О.); міський етап Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика, ЗавгородняА., 9–А кл. ( Котляренко Н. М. ).

Достатній рівень знань було показано на міській олімпіаді з української мови та літератури, Завгородня А., 9-А кл. ( Котляренко Н. М. ), міській олімпіаді занглійської мови, Тимофієнко О., 9-Б кл.; Гончаренко Є., 8 кл. (Іванюк І. О.),інтерактивному конкурсі знавців російської мови «Русский медвежонок», 7 учнів ( Колосова С. О. ), українознавчому конкурсі «Соняшник» ( Крупченко М. В., Федоренко О. М. ), конкурсі «Puzzle» (Іванюк І. О., Мельниченко Н. С. ).

Акторські здібності виявив шкільний конкурс виразного читання поезії «Шевченківська весна» - переможці Пенза К., 9-Б кл., Кучер Т., 7 кл., (Котляренко Н. М., Федоренко О.М.); конкурс читців «Моё любимое произведение русского поэта» ( Колосова С. О. )

Розвитку лінгвіністичних здібностей сприяли учнівські проекти ( «Подорож у світ Артура Конан Дойла», «Веснянапоезія» ( Крупченко М. В.); поетичні цикли 6 класу: «Осінні замальовки» - переможці Берестовенко Ю., Тарасенко Б.; «Стежками України» - переможці Марченко А., Берестовеко Ю. , «Український оберіг» ( Котляренко Н. М. ); «Моє відкриття Тараса Шевченка (поезія та малюнки)» - переможці Попова А., Мезенцева А., ( ФедоренкоО. М.); «My pet» 2 клас,«Welcome to Ukraine» - переможці Тарасенко Б., Біліченко А.; «EnvironmentalProblems» - переможці Тимофієнко О., Гура Н., Царенко Н. (Іванюк І. О.).