1000 символів ліворуч
  • 33 школа Кировоград официальный сайт
  • sc9999
  • sc9998
  • Комунальний заклад

    Навчально-виховне об'єднання № 33

    "Загальноосвітня школа I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"

  • Комунальний заклад

    Навчально-виховне об'єднання № 33

    "Загальноосвітня школа I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"

  • Комунальний заклад

    Навчально-виховне об'єднання № 33

    "Загальноосвітня школа I-III ступенів, дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"

Аналіз роботи творчої групи «Ініціатива»
за 1 семестр 2014-2015 навчального року


Творча група «Ініціатива» в 2014-2015 навчальному році працює над проблемою, яка безпосередньо пов язана із новою методичною проблемою, над якою перший рік працює школа – особистісно орієнтована система освіти та її вплив на розвиток інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей учня: методи і прийоми.
В першому семестрі було проведено два засідання. На першому засіданні, яке відбулося 28 жовтня 2014 року члени групи затверджували план роботи групи, визначали конкретні завдання членів групи, пріоритетні напрями у роботі над проблемою та обговорили соціально-психологічні аспекти розвитку інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей дитини.
Практичний психолог Доценко І.Л. провела методичний всеобуч, на якому визначила підходи до побудови освітнього процесу, а саме:
-Індивідуально-особистісний;
-Дидактичний;
-Дидактико-психологічний
-Психодидактичний.
Слухали членів творчої групи, а саме Федоренко О.М., Ніору О.Г. та Пустовойт Т.Л., які розповіли про розвиток інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів на своїх уроках.
Визначили наступні умови розвитку здібностей дитини:
Створення педагогічно доцільного середовища, яке б стимулювало самостійну пізнавальну діяльність учнів;
Навчання має бути посильним, але виходити за межі можливостей;
Застосування ігор, бо під час ігор вільно розвивається творчість та пізнавальна активність;
Вільний вибір діяльності, робота за власним темпом;
Творчий характер діяльності;
Діяльність повинна викликати у дитини сильні і стійкі позитивні емоції, повинна бути стійка зацікавленість, бажання виконати роботу якомога краще;
Діалогічні форми навчання.
На другому засіданні творчої групи, яке відбулося 30 грудня 2014 року, був проведений педагогічний діалог на тему «Як визначити творчі здібності дитини?».
Голова творчої групи Ланецька В.В. та практичний психолог Доценко І.Л. розповіли про методи і прийоми розвитку індивідуально-пізнавальних здібностей дитини.
Члени творчої групи Савченко Н.Г. та Пустовойт Т.Л. розповіли про розвиток здібностей учнів на уроках історії та математики.
Ланецька В.В. та Крупченко М.В. запропонували проаналізувати набутий досвід , опрацювати додаткову літературу та розробити модель сучасного заняття з використанням проблемних ситуацій. Особливу увагу звернути на добір дидактичного та наочного матеріалу.
Вирішили на основі опрацьованого матеріалу наприкінці року створити рекомендації щодо проведення уроків із використанням методик розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей дитини.